Vragen

Controleer op updates

Elke keer als de app gestart wordt zal deze controleren of er updates zijn. Je kunt deze controle ook forceren door de knop "Controleer" te gebruiken in het instellingenscherm. Als er een update is verschijnt er een melding boven in je scherm. Klik vervolgens op "Bijwerken".

Normaliter worden de updates automatisch bijgewerkt.

Pushnotificatie ontvangen

Het ontvangen van pushberichten kun je instellen in dit scherm.
Klik op de blauwe balk om toestemming te geven voor de pushberichten. De balk wordt groen en er wordt een test notificatie gestuurd. Heb je deze ontvangen dan ben je klaar voor ontvangst van berichten van jouw club.

Wanneer de balk rood is betekent dit dat de app niet gemachtigd is om notificaties weer te geven op je apparaat. 
Indien de app geïnstalleerd is, ga naar de instellingen van je apparaat, kies ‘apps’ en selecteer hier vervolgens de club app waarvoor je notificaties wilt ontvangen. Sta hier vervolgens notificatie toe.
Indien de app gebruikt wordt in de webbrowser moet je naar de site-instellingen binnen je webbrowser om notificaties toe te staan. Voor chrome: https://support.google.com/chrome/answer/114662
 
Wanneer de balk geel is, betekent dit dat notificaties niet worden ondersteund door je webbrowser. Probeer een andere webbrowser (Chrome heeft de voorkeur). In het geval dat het gaat om een Apple apparaat is het ontvangen van push notificaties mogelijk vanaf ios 16.4, controleer dus of je toestel bijgewerkt is.
 

Stuur een testnotificatie

Om er zeker van te zijn dat jij goed bereikbaar bent voor de club kun je een testnotificatie naar jezelf sturen. 
Klik op de knop "Verzenden" naast de tekst "Stuur een testnotificatie".
Binnen enkele seconden ontvang je een pushnotificatie boven in je scherm.
Bevestig dat je deze hebt ontvangen.

Ontvang je geen test notificatie? Controleer dan het volgende:
Heeft de app notificatie permissies? (zie ‘Pushnotificaties ontvangen’)
Staat ‘Niet storen’ uit?
Is de app cache als eens gewist?

Problemen

Ervaar je een gedrag van de app dat je niet verwacht? Probeer dan eerst de knop 'Cache wissen' .
Hiermee voer je een soort van 'reset' uit. Je blijft wel ingelogd maar de club-instellingen worden opnieuw geladen.

Ervaar je dan nog steeds problemen, verwijder dan de app en installeer deze opnieuw. 

Werkt na al deze acties de app nog steeds niet als gewenst stuur dan een e-mail. Om het probleem op te kunnen pakken ontvangen we graag minimaal de volgende gegevens;
  • Type toestel dat wordt gebruikt (browser, tablet, telefoon)
  • Software versie van het toestel
  • Beschrijving van het ongewenste gedrag van de app
  • Screenshot van eventuele foutmeldingen
Sponsoren

Goudse Reddingsbrigade

 
telefoon:  06-21909171  
maandag t/m vrijdag
bij geen gehoor graag voicemail inspreken met uw verzoek

Wij zijn aangesloten bij Reddingsbrigade Nederland

Wij zijn Licentiehouder Nationale Zwemdiploma's

Koninklijke Erepenning



Ontvangen op 24 juni 2021
Ter ere van het 100 jarig bestaan.

ANBI




Wij zijn een Algemeen Nut Beogende
Instelling. Giften zijn hierdoor onder
voorwaarden aftrekbaar van de belasting.
Terug naar boven